Zákaznická podpora:eshop@cz.naos.com

Reklamace a vrácení zboží

Reklamace

Reklamace zboží

Vaše spokojenost je pro nás zásadní. Pokud se na produktu objeví vada, prosím postupujte podle níže uvedených kroků, abychom vše vyřídili rychle a bez komplikací.

Online formulář slouží pouze pro naši evidenci a urychlení komunikace. Tištěný PDF formulář je nutné přiložit do balíčku.

  1.  
    Vyplňte online reklamační formulář (pro evidenci a rychlejší zpracování).
  2.  
    Stáhněte a vytiskněte PDF reklamační formulář, vyplňte jej a přiložte k zásilce.
  3.  
    Pečlivě zabalte reklamované zboží, aby nedošlo k dalšímu poškození při přepravě.
  4.  
    Odešlete zásilku poštou na adresu:
    Geis CZ s.r.o. Esthederm eshop U Prioru 4/884 161 00 Praha 6 Česká republika
O průběhu a výsledku reklamace Vás budeme informovat, nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace. Náklady na dopravu hradí zákazník, pokud právní předpisy nestanoví jinak.
Vrácení

Vrácení zboží do 14 dnů

Rozmysleli jste si nákup? Zboží můžete bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky. Produkty musí být neotevřené, nepoškozené, v původním obalu i původní fólii a včetně všech původních částí balení (např. krabička, fólie, vložky apod.).

Online formulář nám umožní vratku předem zaevidovat. Papírový PDF formulář je nutné přiložit v balíčku.

  1.  
    Vyplňte online formulář pro vrácení zboží (pro evidenci a rychlejší zpracování).
  2.  
    Stáhněte a vytiskněte PDF formulář pro vrácení, vyplňte jej a přiložte k zásilce.
  3.  
    Pečlivě zabalte vracené zboží včetně všech původních součástí balení.
  4.  
    Odešlete zásilku poštou na adresu:
    Geis CZ s.r.o. Esthederm eshop U Prioru 4/884 161 00 Praha 6 Česká republika
Peníze vracíme stejným způsobem, jakým byla provedena platba, obvykle do 14 dnů od přijetí a kontroly vráceného zboží. Upozorňujeme, že u kosmetiky po otevření či porušení hygienického zapečetění není možné odstoupit bez důvodu.
Informace

Důležité informace

  • Náklady na zaslání při vrácení nebo reklamaci hradí zákazník.
  • Pro bezpečné doručení doporučujeme zásilku pojistit a uschovat si podací potvrzení.
  • Nezasílejte na dobírku – takové zásilky nepřebíráme.
  • Pro produkty zakoupené jako set/kit vracejte všechny položky a součásti balení.